Introdução

Era uma vez… três senhoras britânicas que se sentaram num círculo, juntamente com uma médium, e três Seres de Luz, que, atraídos pela Luz das auras delas, vieram e iniciaram um ciclo de mensagens extraordinariamente informativas, que deram início ao meu despertar espiritual.

Esta é a minha singela homenagem aos intervenientes, pois sei que muitos de nós que ainda permanecem adormecidos e cépticos, irão ver a beleza e a mensagem de Luz e Amor contida em cada uma delas.

Fiquem em paz.

Saturday, November 17, 2012

01:09:2003 + original







1st September 2003-SETEMBRO DE 2003

No 1

Boa noite, minhas senhoras.

 É bom estar de novo convosco, e dou-vos as boas vindas. Penso que o Nº 3 deseja tocar um ou dois assuntos esta noite, portanto, veremos como nos portamos. Devo tentar mantê-lo em linha, porque ele salta de um assunto para outro. Está a olhar para mim e a franzir o sobrolho. Já disse a este nº 3 - não é bom andar a saltitar com estas senhoras, compreende? Porque elas têm de pôr tudo direito quando vai embora e isto não é fácil. Tento tornar a atmosfera mais leve, compreendeis, à volta dele, porque, por vezes ele é muito severo, e tenho que tirá-lo disso, de tempos a tempos. Vou afastar-me agora e deixá-lo chegar porque está ansioso por falar, mas tem de esperar um momento, para estabilizar e entrar. Compreendem isto?

Tenho de me afastar do instrumento, por isso a energia está a oscilar ligeiramente enquanto me afasto. Então mesmo no fim de me deslocar, há um ligeiro sentir de elástico, precisamente quando saio da energia. Então ele chega e a energia muda de novo. Vê-las-ei de novo. (Agradecemos por ter vindo). Surpreendidas? Ficariam surpreendidas ao saber as vezes que vos vejo. (J. Não estou surpreendida). (P. Não estou nada surpreendida). Então compreendem que vos visito, de tempos a tempos? (A. Sim) Sabem então quem é? (Todas. Sim) Não é o Nº 3, embora algumas vezes, muito rara e ocasionalmente o Nº 3 venha, mas esse é o meu trabalho e, por vezes, quando não o posso fazer o nº 3 vem, exactamente para vos ajudar, sabem? Precisamente para tornar as coisas mais suaves para vós. Obrigada. Deixo-vos agora, minhas senhoras.

 .
No 3

Finalmente estou aqui, agora o nº 1 partiu e deixou-me entrar. (Risos). Vim para estar convosco esta noite, e ansiava por isto, como sempre, e queria abordar uma ou duas coisas esta noite, Posso? Gostaria de saber se tiveram alguns pensamentos sobre o cenário actual no Iraque, com o ayatollah morto? Pensaram nisso, e qual foi a tua conclusão, minha amiga, diz-me? (
Penso que foi planeado, não penso que foram as pessoas ou o grupo que eles propuseram, e penso que a Al Quaeda também não. Foi para causar o caos?) Sim, compreendo onde estás, compreendo o teu pensamento, mas tu compreendes se eu avançar outra perspectiva, outro ponto de vista, como vocês dizem?

Que inteligente jogada a dos executores, se me compreendes. Este homem, este Ayatollah, regressou depois de 21 anos para voltar a casa e era muito venerado. Há uma perda de controlo no Iraque. Por isso, que maneira melhor para encorajar e motivar os Iraquianos a controlarem-se, mas explodir aquele que eles amavam, para criar o caos total e a falta de segurança. De repente, eles ficaram suficientemente furiosos para quererem criar a sua própria polícia, porque os americanos e os ingleses são incapazes de o fazer, estais a seguir o meu ? E pode ser mesmo que isto não seja o que parece. Deste modo, tens os iraquianos a policiarem-se a eles mesmos, é a única maneira que os americanos e os ingleses terão como desculpa para serem capazes de deixar o país. Embora, com certeza, não partam dele na totalidade, compreendem?

Manterão uma alavanca em tudo que está a acontecer, porque certamente não fizeram tudo isto apenas pela alegria de o fazer. O Petróleo estará na retaguarda, obviamente, embora digam aos iraquianos que estão a governar o seu próprio petróleo, podes estar certa que em alguma parte ao longo da linha há uma Elite fora daí a observar tudo para ter a certeza que não desliza. Não iriam pôr esta maquinaria toda em acção apenas para se verem livres de Saddam Hussein, compreendem?

 Pensa de outra maneira. Nada é como parece. Receio que seja uma acção calculada, mas não da maneira que se supõe que tu penses. Deste modo podem recuar e começar a sair do país. Talvez haja alguns que permaneçam, mas podes ter a certeza que a Elite está em qualquer parte, estão a manusear as coisas na retaguarda, mas parecerá que os iraquianos se estão a governar a si mesmos. Sem dúvida que estarão, até certo ponto, mas sob a tutela de alguém, que estará algures. É outra maneira de olhar para isto. (J. Penso que haverá uma semelhança com o edifício das Nações Unidas). Sim, é uma boa maneira de pensar. Sim, sim. Há ligações com isso.

Agora, quero regressar e ... está bem nº 1. Estou a ver-te, e não precisas de abanar a  cabeça, vou acabar com isto, porque não podemos passar a noite toda a falar do Iraque, e como eles se irão auto governar. Temos apenas de observar e esperar.

Sei que estas senhoras se interrogam sobre a alteração Polar, (Sim), sim, bem… esperem, minhas senhoras, esperem, esperem. Isso, sentimo-nos aliviados ao dizer, não acontecerá de repente, e vocês não queriam isso de qualquer maneira, (J. Claro que não). Felizmente a atracção de Marte foi firme. É um processo lento, juntará ímpeto e vocês olharão para trás e verão as coisas que aconteceram, e saberão porquê. Pensem sobre os problemas da energia em todos estes países, se vocês extraem o petróleo do subsolo, e depois começam a sofrer uma alteração, os postes desintegrar-se-ão e cairão ao chão, e é isso que transporta a energia, alguns dos problemas residem aí. Se tiverem uma oscilação do solo, o mecanismo quebrar-se-á e as fundações começarão a alterar-se. Vão surgir ventos fortes algures, o que irá causar muitos problemas. Está a chegar, e já está a caminho, por isso devem observar e esperar por isto e encontrarão nas vossas caixas. Causará um problema, com a energia, o petróleo e destruirá tudo, por isso observem. Sinto que irá chegar, e a nossa amiga aqui também pensa assim, e no fim disto acontecerão inundações.

O espalhar e o recolher, não acontecerá em cinco minutos, como vocês diriam. Compreendo, é como um espalhar e expandir da água, e depois o refluir da mesma, e é onde o problema começará. Não necessariamente aqui, mas em outros lugares, compreendem-me. Mantenham-se a observar. Observem. Observem. A sacudidela em que vocês pensam de 180 graus, recordar-se-ão, penso que não aconteceu, pois já saberiam, ou NÃO saberiam alguma coisa disso. Têm de esperar e ver em 2012, o que acontecerá então, sei que muitas pessoas falam de 2015, e verão que isto também foi mencionado, mas chega disto. Olhamos para isto e isto ainda não acabou convosco, receio que tenhamos de esperar e ver. Quanto mais devagar melhor, porque podem tratar disso. Tendes uma oportunidade, e lidem este assunto com calma, por isso não se preocupem. Estamos a tentar proteger-vos o tempo todo, podemos fazer bastante porque não somos seres físicos, como já perceberam, não é verdade? Chego, talvez, numa forma que conseguem compreender, a estes encontros que vocês têm, porque qual seria a situação se eu chegasse como uma bola de luz? Sentimos que é melhor que tenhamos uma figura e forma que consigam compreender, e possam apreciar, e que seja como vós, compreendem?

(J. Então escolhem a imagem que projectam?) Na realidade não, apenas projectamos uma imagem, não escolhemos uma em particular, é por isso que acontece que o Nº 1 seja elegante (Risos) e os outros apenas mostram uma qualquer. O nº 1 é muito tolo, o nº 2 é de outro lugar e tem propriedades visuais e arte visual muito próprias, (muito diferente) por vezes podemos-nos misturar com ele ou não, apenas temporariamente, compreendem? Se fizermos a mistura é apenas temporário, porque o nº 2 é o nº 2, e é algo muito próprio.

Agora quero falar convosco sobre esse problema com as pessoas - os humanos que não se sentem muito bem - quando as coisas chegam em espasmo como as dores de cabeça ou sentem náuseas, mas isto não vai a parte alguma, pois não? Apenas chegam em espasmos e desaparece. Isto, como sabem, tem a ver com puxar-vos para a próxima dimensão, compreendem? Agora encontrarão pessoas comuns, separo-as de vós, porque vós, minhas amigas, estamos a tentar puxar-vos para a 5ª dimensão, as outras estamos a tentar puxá-las para a 4ª, e encontrarão pessoas a falar de doença, e não se sentirem bem, e não terem energia  e sentirem letargia, dores de cabeça, dores em geral, não têm uma relação  próxima, não constroem nada de um modo particular. Isto é porque os seus corpos de luz sentem a diferença do comprimento de onda, a vibração das ondas quando tentamos puxar os seus corpos de luz para a quarta dimensão. Eu disse-vos, não disse? Que estamos determinados a puxar-vos todos para a 4ª dimensão, quer vocês queiram, quer não. (
J. A gritos e pontapés). A gritos e pontapés para a 4ª dimensão. Risos.

É como vai acontecer. No fim é para o vosso bem, mas para vós, minhas amigas, é a 5ª dimensão, e, por vezes, devem achar isso estonteante. Sentimos que aguentam isso, porque já vos levamos na viagem com o nº 1, e na realidade isso foi uma espécie de teste, compreendem? Como reagiriam a essa mudança de vibração, porque embora isso vos afecte fisicamente por algum tempo, pensamos que podiam aguentar e assumi-lo. Pensamos que esta é a ocasião de vos puxar para a 5ª dimensão, enquanto tudo está a progredir muito bem. Continuamos com isto e levamos-vos mais longe, para não terem de começar de novo, compreendem? Tudo chegará a um fim, e todos terão uma atitude diferente e um padrão de mente diferente.

 Vejam, muitas pessoas agora começam a compreender que estão a olhar para as coisas de uma maneira diferente e acreditam rapidamente que não têm vontade livre. Vejam que levou bastante tempo até chegar a esta conclusão, porque foram ensinados pelos seus pais sobre certas maneiras de agir, de ser e de trabalhar, certas maneiras que estão escritas na pedra, como vocês diriam; mas as pessoas foram educadas, porque estão a começar a olhar para mais longe, e não aceitam o que lhes dizem, por isso estão a tentar conquistar o seu caminho através da escuridão, estão a tentar sentir o seu caminho. Estamos a tentar irradiar a luz para ajudá-los a seguir em frente, e vocês, minhas queridas, são as luzes que lhes mostrarão o caminho, seguir-vos-ão cheias de esperança. Tendes pessoas que se estão a interessar pelo que vós estais a fazer, por isso estão a tentar seguir a vossa Luz. Algumas aceitarão e outras não, isso é uma decisão delas e é o seu caminho de vida, fazerem como quiserem, mas esperamos que, pelo menos algumas encontrem o seu caminho, porque as vemos lutar com o que não compreendem, mas eventualmente consegui-lo-ão, e acharão que são prisioneiras do seu poder criativo. Foram criadas de tal modo, que, na realidade, construíram a sua própria prisão da qual tentam escapar, compreendem minhas senhoras?

 Porque o que vos estou a dizer, é importante que compreendam completamente. Sentimos que o podem conseguir. Vejam, o problema é que, embora comecem a perceber que de uma maneira geral não são pessoas livres, PENSAM QUE ELAS são livres mas não são. São como ratos numa gaiola que andam à volta e à volta em círculos, e não olham nem para a esquerda nem para a direita, são muito felizes com o seu quinhão, e são os que estão engaiolados, e são os que estão na prisão. Não podem ver que estão, e se não puderem ver, tendes de os deixar ir, mas há alguns que estão interessados no que tendes para dizer. Deveis ouvir e ver.

Aquele que escreve, (David Icke), está, realmente, muito para além do seu tempo, porque está muito mais avançado, e também há outros como ele. Ficamos contentes em ver que vocês seguiram alguns dos escritos feitos por ele. Nem tudo é completamente exacto, mas definitivamente ele está muito mais avançado do que qualquer outro, e é por isso que o têm atormentado, porque não gostam de pensar, aqueles que estão no cimo, que vocês têm um  que viu a Luz e que está a mostrar a Luz aos outros, por isso querem que pareça um louco. Tentam dizer que as suas ideias são ridículas, mas elas NÃO são e devem ser observadas, porque ele e alguns outros estão no caminho certo…..

Deixo-vos agora, minhas senhoras, obrigado. 

No 2

Vim para vos trazer o amor do Divino, e espero que tenham tido uma boa semana, desta vez. Tentarei e trar-vos-ei mais satisfação no vosso trabalho enquanto prosseguirem nos próximos dias que hão-de vir e vão antes de nos encontrarmos de novo. Também vos trago o cálice uma vez mais, com amor, para que possam beber dele. Sinto os meus braços tentarem abraçar-vos, enquanto me sento aqui, e estar convosco é o meu objectivo, porque estou aqui, compreendem? Interrogo-me se compreendem e apreciam o mundo em que vivem, o plano da Terra donde vêm, minhas amigas, porque é bonito, não é? Vejam a névoa de manhã a levantar-se da água, e depois o sol sobre o mar. Vejam-no surgir e levantar-se da água, e brilhar ao erguer-se, e irradiar os raios à volta, trazendo luz à Terra, para que tudo possa crescer e tudo possa progredir de uma maneira ordenada. Compreendem-me, minhas amigas? A chuva também é bonita, chega e limpa tudo, ajuda as coisas a crescer, tudo tem de ter água para que possa beber – é um lugar bonito. Também a escuridão quando chega até vós, minhas amigas, vem tão suavemente, move-se muito lentamente e lança a sombra nos cantos escuros, para que se possam esconder, que possas ir e esconder-te, e é como aqueles que sois, possam voltar para a escuridão, como seria no útero da vossa mãe. Compreendem-me, minhas crianças, minhas senhoras, minhas filhas, damos-vos isto como uma oferta de paz, de calma e de escuridão, para que possam ir, sentar-se ficar calmas e meditar, e juntar todos os vossos pensamentos. Porque o caminho que viajaram tem sido duro, não tem, minhas filhas? (De verdade). Trago a bênção do Divino, que vocês podem ir e apreciar tudo que é natural e normal dentro do caminho da vida e para levarem esta bênção, e levem aos vossos entes queridos, e àqueles que não são tão carinhosos, como disse a senhora aqui, e que vocês tenham carinho e bondade do coração para os perdoar. Compreendem-me, minhas amigas? E isto faz parte do vosso crescimento, gostarei que ele cresça, o crescimento interior, o crescimento do coração e da mente e do espírito, que seja polido e talhado em forma, porque estais a viajar mais para a frente, e mais rápido do que sabem. Não irão estacionar na 5ª dimensão, levar-vos-emos cada vez mais em frente, mas tendes de crescer e ser-vos-ão dados problemas para resolver, mas isto ajudar-vos-á a crescer como pessoas de espírito íntegro, compreendem-me? A vossa vibração será cada vez mais rápida, e a Luz brilhará sobre vós, e a vossa Luz será cada vez mais brilhante. Trago-vos isto, minhas amigas, como vos trago o amor do Divino porque sou o seu mensageiro. Trago-o para vós, minhas amigas, para que o possam tomar e partilhar com os vossos, porque isto ajudará os vossos parentes e os vossos bem amados. Deixo-vos agora, minhas filhas da Divindade. Dói tanto ter de ir, porque as lágrimas caem, mas tenho de vos deixar. Estarei de novo convosco, minhas filhas, estarei de novo convosco. Possam as lágrimas lavar os vossos problemas, porque sois pessoas boas. Devereis ser sempre mantidas no mesmo espaço Divino, para que vos possamos alcançar. Obrigado, minhas filhas (Obrigadas) Vão com amor.

Iraq Events – Acontecimentos no Iraque Link 1 | Link 2
Pole Shift  - Alteração Polar -Link 1 | Link 2 | Link 3 | Link 4 | Link 5 !Link 6 |Link 7 | Link 8



Offline  http://www.spirit-truths.co.uk



Sept 01/03      Pole Shift Update.  Iraq.  Understanding the Beings of Light.
                                4th-5th Dimension.  Our Self-Made Prison
                                                                                 No 1
                                                                                                                                                             
 Good evening my ladies. Its nice to be with you again, to be here, and I welcome you. I think that No 3 wants to touch on one or two subjects this evening, so we will see how we get on. I must try to keep him in line you see, because he wanders from one subject to the other He is looking at me and frowning.  I tell you this No3, it isn’t very kind of you to wander with these ladies, you understand, because they have to sort it all out after you have gone away, and this isn’t easy. I try to lighten the atmosphere you understand, around him, as sometimes he is very dour, and I have to shake him out of it from time to time. I will move away now and let him come forward as he is keen to speak, but it might take a moment, for it to settle, to break away and to come in. Do you understand this?  I have to move away from the instrument, so the energy changes slightly, as I move away. Then right at the end of moving out there is a slight elastic feeling, just as I step out of the energy, then he will come in, and the energy changes again.                                                                                                         I shall see you again my ladies; I shall see you again. (Thank you for coming). You would be surprised at how many times I do see you. ( J. I am not surprised). (P. I am not surprised at all). So you understand that I visit from time to time? (A. Yes). You know who it is then? (All. Yes). It isn’t No 3, although sometimes, very rarely on occasion No 3, but this is my job and sometimes when I can’t do it, No3 will come, just to help you, you know? Just to smooth things down for you.                                       Thank you.  I will leave you now my ladies.

                                                                             No3                                                                  
I am here at last, now No 1 has decided to depart and let me through. (Laughs).
I come to be with you again this evening, and I look forward to it as always and I just wanted to touch on one or two things this evening if I may?                                                     I wonder if you have had any thoughts about the current scene in Iraq, with the ayatollah killed? Have you thought about it, and what was your conclusion my friend, tell me?
(I think it was a set up, I don’t think it was the group or persons that they proposed at all, and I don’t think it was Al Quaida either. Was it to cause chaos?).
Yes I understand where you are, I understand your thinking, but do you understand if I put another perspective on it, another slant as you may say.           How clever of the perpetrators if you understand me. This man, this ayatollah, had come after 21 years to return to his home, and he is much venerated. There is a  losing of control in Iraq. So what better way to encourage and motivate the Iraqi’s to control themselves, but to blow up the one they love, to highlight the total chaos and lack of security. Suddenly they are angry enough to want to take on their own policing, because the Americans and the English seem unable to do this, do you see my thinking, and maybe even this isn’t what it seems. For this way, you get the Iraqi people to police themselves, which is the only way that the Americans and the English will have the excuse to be able to depart this country. Although of course, they will not fully depart from it, you understand? They will keep a lever on anything that is going on, as they certainly haven’t done all this just for the joy of it. Oil will be at the back of it obviously, even though they will tell the Iraqis that they are governing their own oil, you can be sure that somewhere along the line, there is an Elite crowd out there watching over everything to make sure that it doesn’t all slip away. They wont have put all this machinery into action just to get rid of Saddam Hussein you understand me? Think the other way, all is not what it seems, I fear that this was a contrived action, but it won’t be in the way that you are supposed to think of it. This way, they can back off and start to leave this country. Maybe there will be a few left but you can be sure that the Elite is somewhere, they are handling things in the background, but it will look as if the Iraqi’s are just governing themselves. They will of course to a degree, but under the guidance of someone somewhere else. It is another way of looking at it.                                                              (J. I feel that there was a similarity with the United Nations building.)
Yes, this is good thinking. Yes, yes. There are ties in this.

Now, I want to return…and its alright No1 I can see you, and you needn’t shake your head, I am moving away from that now, as we can’t spend the whole evening talking about Iraq, and how they will govern themselves.  We will just have to watch and wait. I know these ladies are wondering about the Pole Shift, (Yes), yes, well…. wait my ladies, you wait, you wait. This, we are relieved to say, won’t now happen overnight, and you wouldn’t want it to anyway, (J. of course not). Fortunately, the Mars pull was steady.  It is a slow process, and will gather momentum and you will look back and see the things that have happened, and you will know why this is. You have thought about the power problems in all these countries, well if you pull away your oil from underneath, and then you begin to get a shift on, the pylons will disintegrate and fall to the ground, and this is what carries the power, some of the problems lie here. So you will get a shifting of the ground you see, the mechanism will be breaking up, and foundations will begin to alter.
There is going to be a big wind somewhere, which is going to cause a lot of trouble. It is coming, it is on its way already, so you must watch and wait for this and you will find it on your boxes. This will cause a problem, with the power and the oil and havoc with everything else, so watch. I feel that it will come, and our friend here already thinks that, at the end of it, excessive flooding will come into play. The spreading out and the snatching back, it won’t happen in five minutes, as you would say. This is how I understand it, that a spreading and stretching out of the water, and then the slopping of it back again, this is where the problem will come. It will be the slopping and the rush back that will cause the flooding. Not necessarily here, but in other places you understand me. You keep a watch. You watch, you watch.
  The flip that you think of, 180 degrees you’ll remember, I don’t think has happened yet, because you would know about it already, or NOT know a lot about it. You will have to wait and see in 2012, what will happen then, I know that many people talk about 2015, and you will see that this has been mentioned also, but enough of that.  We have looked at that and it has not finished with you yet, I’m afraid we will have to wait and see. The slower it is the better it is, because you can manage it. You have a chance, and you will take things in your stride, so don’t worry. We are trying to protect you all the time, we can only do so much because we are not a physical being, as you already understand, do you not?  I come perhaps in a form that you can understand, to these meetings that you have, because what is the point of me coming in as a ball of light, we felt that it was better that we had some shape and form that you would understand, and could appreciate, and was like yourselves, you understand me?

(J. So you chose the image that you project?)  Not really we just project an image, we didn’t particularly pick it out, it just happens that No1 is handsome. (Laughs) and the others just have to put up with whatever. No 1, he is a very vain one, No 2 is from elsewhere anyway, and has visual properties and visual art all of its own, (very different) we sometimes can blend in with it or not, only temporarily you understand, if we do the blending, only temporary, for No 2 is No2, and is something on its own.
Now I want to speak to you again about this problem with  people, humans not feeling too well, when things come in spasms like the headaches and the feeling nauseous, but it doesn’t go anywhere does it, it just comes in spasms and goes. Now this as you know, is to do with drawing you up into the next dimension, you understand this? Now you will find ordinary people, I separate them from you, because you my friends, we are trying to draw you into the fifth dimension, the others we are trying to draw into the fourth dimension, and you will find people talking about sickness, and not feeling well, and not having any energy and lethargy and the headaches and the aches and pains, and they don’t tie in together and they don’t build up into anything in any particular way. This is because their light bodies are feeling the difference in the wavelength you see, the vibration of the waves as we are trying to draw their light bodies into the fourth dimension. I did say to you did I not, that we were determined to draw you all into the fourth dimension whether you like it or not. (J. Kicking and screaming). Kicking and screaming into the fourth dimension, laughs. This is how it is going to be, it is for their own good at the end, but for you my friends, it is the fifth dimension, and you might find it a little rocky at times. This we felt you could handle and put up with, because we had already taken you on the journey with No 1, and really this was sort of a test, do you understand, as how you would react to this vibration change, for though it physically upset you for a while, we thought you could handle that and take it in your stride. We felt that this was the time to do the drawing into the fifth dimension, while everything else was progressing quite well. We have gone on with it and taken you on further, so that you wouldn’t have to start again you understand, this would all come to an end, and everybody would have a different attitude and a different frame of mind. You see, a lot of people now are beginning to understand that they are looking differently at things, and suddenly realise that they haven’t free will.  You see it has taken a long time to come to this, for they have been taught by their parents about certain ways to act, and to be, and to work you see, certain ways that are set in stone as you would say; but people have been educated, for they are beginning to look further a field and will not put up or accept what they are told, so they are trying to fight their way through the darkness put it that way, they are trying to feel their way out. We are trying to shine the light to help them come forward, and you my ones are the light s that will show them the way, they will hopefully follow you, you see. You have people that are beginning to take interest in what you are doing, so they are trying to follow your light. Some will accept and some won’t, this is up to them and that is their life path, to do with as they will, but we are hoping that at least some of them will find the way out, for we see them struggling with what they cannot understand, but eventually they will, and they will find that they are prisoners of their own making. They’ve been brought up in such a way, that they have actually built their own prison from which they are trying to escape, you understand me my ladies? Because what I am saying to you, it is important that you thoroughly understand. We felt you could do. The problem is you see, that although they are beginning to realise that they are not generally free people, they THINK THEY are free but they are not, they are still just like rats in a cage really, they go round and round in circles, and they do not look the left or the right, they are just quite happy with their lot, and they are the one s who are trapped, and they are the ones who are in prison. They cannot see that they are, and if they will not see you will just have to let them go, but there will be some who are interested in what you have to say. You must listen and must look. The one that writes, (David Icke), he is very much out of his time really because he is so much far advanced, and there are others like him also. We were glad to see that you followed some of the writing that is being done by him. Not everything is quite right, but he is definitely far advanced of any other, and this is why you see he is tormented, because they don’t like to think, those that are up at the top there, that you have one here that has seen the light and you are showing the light to others, so they try to make him look a fool. They try to say that his ideas are ridiculous, but they are NOT and they should be looked at, for he and some others are on the right path….
I will leave you now my ladies, thank you.

                                                                     No 2
I come to bring you the love of the Divine one, and hope that you have had a good week this time. I will try and bring you more satisfaction in your work as you go along for the following days that will come and go before we meet again. I bring you the chalice also once again, with love so that you may drink from it. I feel my arms trying to hug you, as I sit here, and to be with you is very much my goal, as I am here, you understand. I wonder if you understand and appreciate the world that you live in, the earth plane that you come from my friends, for it is very beautiful, is it not? You see the mist in the morning rising from the water, and then the sun over the sea. You see it come up and rise over the water, and it brightens as it comes up, and flashes its rays all around it, bringing light to the earth, so that everything may grow, and everything may progress in an orderly manner. You understand me my friends? It is beautiful also, the rain that comes and polishes everything, and helps things to grow, and everything may have water so that it may drink, it is a beautiful place. Also the darkness when it comes to you my friends, it comes quietly, creeps and casts its shadow into the dark corners, so that the ones may hide, that you may go and hide, and it is likened that the ones you are can go back into the darkness, just as it would be into the womb of your mother. You understand me my children, my ladies, my daughters, we give you this as a offering of peace, the quietness and the darkness, so that you may go and sit and be quiet and meditate, and bring your thoughts together. For the path that you have travelled has been hard has it not my daughters? (Indeed).                                                                                                                    I bring the blessing from the Divine one, that you may go forward and appreciate everything that is natural and normal within your life path, and to take this blessing, and take it to your loved ones also, and to those who ar e not so kind, as the lady here has said, and that you might have the kindness and the goodness of heart to forgive them. You understand me my friends, that this is all part of your growingness, I will liken it to growing, the growing within, the growing of the heart and the mind and the spirit, that it may be polished and honed into shape, for you are travelling further forward, and quicker than you know my friends, you are travelling much further forward than you know. You will not just stop at the fifth dimension, we will take you on and on, but you must grow and you will be given problems to deal with, but this will help you to grow to a whole spirit person, do you understand me? Your vibration will quicken and quicken, and the light will shine upon you, and your light will become brighter and brighter. I bring you this my friends as I bring you the love of the Divinity, it wants you to glow as brightly as you may, as this vibration is very, very good, and we want you to be part of it for the coming new world which is about to take place, my daughters of the Divinity, we want you to come with us, we want you. We want to clasp you to us, so that you will never leave us, we can be as one and ride the universe together, to take you and lift you up higher and higher into the light, so it may shine and dazzle you with its beauty. I must leave you now my friends, though it breaks my heart to leave, for I will come again another time (thank you). I bring you the blessing of the Divinity and the Divine one, for I am his messenger, I bring it to you my friends so that you can take it and impart it to yours, as this will help your kin and your loved ones. I will leave you now my daughters of the Divinity, It hurts so to go, for the tears fall, but I must depart from you. I will be with you again, my daughters I will be with you again. May the tears wash away your troubles, for you are such good people, you must always be kept in the same Divine space so that we may reach you. Thank you my daughters. (Thank you). Go with love.

                            http://www.truthout.org/docs_03/090603B.shtml
                             http://www.planetark.org/dailynewsstory.cfm/newsid/22122/story.htm




No comments:

Post a Comment